Üld- ja tellimistingimused
E-poest tellides nõustud automaatselt alljärnevate tingimustega.
E-poest tellides nõustud automaatselt alljärnevate tingimustega.
TELLIMINE E-POEST
Müüja ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kulleriga tellimuste kättesaamisel lisandub arvele teenustasu, mis tuuakse välja tellimuse vormistamisel.
Klient peab tagama tellimuse vastuvõtmise kullerilt. Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel kliendi asukohta või muutub muu kliendi poolse asjaolu tõttu tellimuse kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud. Müüja tagastab kliendi poolt tasutud summa vastavalt punktile 6.6.
Kauba kättetoimetamie pakiautomaati
Juhul, kui kaup jääb õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Sellisel juhul kannab kättetoimetamise kulud tellija, eeldusel, et tarneviis ja kättetoimetamise sihtkoht jääb samaks.
Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb kullerile, või teavitatakse e-kirja teel müüja klienditeenindust.
Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Tellimuse kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.